loading...
ملی پاتوق
saeed nazmi بازدید : 51 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)
یک شاخه گل رز میتونه باغ من باشه / یه دوست با وفا میتونه دنیای من باشه

اس ام اس های فروردین ماه ۸۹ ، اس ام اس جدید ، اس ام اس

اگر من بمیرم شاید تو ناراحت بشی ، اما اگه تو ناراحت بشی من میمیرم . . .

اس ام اس های فروردین ماه ۸۹ ، اس ام اس جدید ، اس ام اس

اگه قصر شاهی تو واسه من جایی نداره / کلبه خاکی فلبم قابل تورو نداره . . .

اس ام اس های فروردین ماه ۸۹ ، اس ام اس جدید ، اس ام اس

برای دیدن تو ، چشم میکنه گدایی / به خدا که این گدایی ، ندهم به پادشاهی . . .

اس ام اس های فروردین ماه ۸۹ ، اس ام اس جدید ، اس ام اس

خواب اصحاب کهف قصه تکراری ماست / ما همانیم که در غار دلت پوسیدیم . . .

اس ام اس های فروردین ماه ۸۹ ، اس ام اس جدید ، اس ام اس

یک بوسه ز لبهای تو در خواب گرفتم / گویی که گل از چشمه مهتاب گرفتم

در برکه اشکم همه دم نقش تو دیدم / این هدیه خوبیست که از آب گرفتم

هرگز نتوانی که ز من دور بمانی / چون در دل خود عکس تو را قاب گرفتم . . .

اس ام اس های فروردین ماه ۸۹ ، اس ام اس جدید ، اس ام اس

واسه اینکه یه گل بخنده ، حتما باید ابری گریه کنه

” ابرتم “  گلم ، همیشه بخند . . .

اس ام اس های فروردین ماه ۸۹ ، اس ام اس جدید ، اس ام اس

برو برو بادبادک ، بگو به اون ناز نازک

عید گل و شاپرک جلو جلو مبارک . . .

اس ام اس های فروردین ماه ۸۹ ، اس ام اس جدید ، اس ام اس

از فردا ماه گرفتگی شروع میشه ، اگه منو گرفتن ، مواظب خودت باش

اس ام اس های فروردین ماه ۸۹ ، اس ام اس جدید ، اس ام اس

روزی به میخانه رفتم تا در غم یار شرابی نوشم ، قناری را دیدم

به صاحبش گفتم فروشیه ؟ گفت : نه رفیقمه

به سلامتی هرکی که رفیقش رو نمیفروشه

اس ام اس های فروردین ماه ۸۹ ، اس ام اس جدید ، اس ام اس

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد ، نمیخواهم بدانم کوزه گر از خاکم چه خواهد ساخت

ولی بسیار مشتاقم که از خاک گلویم ، سوتکی سازد ، گلویم سوتکی باشد به دست طفلکی

گستاخ و بی پروا  و بازیگوش ، و او یک ریز و پی در پی ، دم گرم گلویش را در

گلویم سخت بفشارد ، و خواب خفگان خفته را آشفته تر سازد ، بدین سان بسوزاند

دلم سکوت مرگ بارم را . . .

اس ام اس های فروردین ماه ۸۹ ، اس ام اس جدید ، اس ام اس

من پذیرفتم شکست خویش را ، پند های عقل دور اندیش را

من پذیرفتم که عشق افسانه است ،

میروم از رفتنم تو شاد باش ، از عذاب دیدنم آزاد باش

گرچه تو تنها تر از من میروی ، آرزو دارم تو هم عاشق شوی

آرزو دارم بفهمی درد را ، سختی برخورد های تلخ را

اس ام اس های فروردین ماه ۸۹ ، اس ام اس جدید ، اس ام اس

یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم ، گرچه در خویش شکستیم ، صدایی نکنیم

پر پروانه شکستن هنر انسان نیست ، گر شکستیم ز غفلت من و مایی نکینم

یادمان باشداگر شاخه گلی را چیدیم ، وقت پر پر شدنش ساز و نوایی نکینم . . .


اس ام اس های فروردین ماه ۸۹ ، اس ام اس جدید ، اس ام اس

بچه ها توی کلاس سر و صدا میکردند ، ناظم میاد تو ، با عصبانیت میگه:

اینجا طویله است ؟

یکی بلند میشه میگه :

نه آقا ، اشتباهی امدید !


اس ام اس های فروردین ماه ۸۹ ، اس ام اس جدید ، اس ام اس

در پایان هر رنگین کمان ، آب از خروش و جریان میافتد

در پایان هر داستان در میابیم همه چیز گفته شده است

ولی عزیزم این را بدان :

دوستت دارم ، دوستت دارم ، دوستت دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام قسمت سایت خوشتان می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 2,443