loading...
ملی پاتوق
saeed nazmi بازدید : 65 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)

رفاقت معرفت میخواد...وگرنه با یه استخوان صد تا سگ رفیقت میشن!!!



گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم
 حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم . . .


گاهی از مردها هم میشود آموخت، من از آنها آموختم مردی و مردانگی هیچ ربطی به هم ندارد..

خداوندا زیباترین لحظه هارا نصیب مادرم کن
 که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است...



خداوندا
 از بچگی به من آموختند همه را دوست بدار
 حال که بزرگ شده ام
 و
 کسی را دوست می دارم
 می گویند:
 فراموشش کن



آرامش محصول تفکر نیست 
 آرامش
 هنر نیندیشیدن به انبوه مسایلی ست
 که ارزش فکر کردن را ندارند


با احساساتم بازی نکن....
 .
 .
 .
 خــــــــُ لامـــــصـــّـــب می بازی حرصت در می یاد...! :


عشق فقط عزیزمو دوستت دارم نیس...!
 عشق اینه که تو هر شرایطی باهاش باشی حتی اگه نفهمه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام قسمت سایت خوشتان می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 2,439